تاثیرات مصرف گانودرما بر روی ورزشکاران و بدنسازان :/09109483228
نوشته شده توسط : مهران

قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز، محصولی فوق العاده با خواص بی نظیر قارچ گانودرما است.

قهوه سوپریم دکتر بیز، یک قهوه مغذی و خامه ای در ترکیب با فواید جنسینگ،گانودرما لوسیدوم یکی از محبوب ترین نوشیدنیها در دنیا می باشد. قهوه سوپریم یک کافی بسیار سبک و ملایم وبا طعم خامه ای و متوسط شیرین است . این قهوه برای انرژی زایی در هر زمان از روز می باشد.

گانودرما سوپریم تشکیل شده است قهوه عربیکا گانودرما جنسینگ، خرنوب شیرین کننده طبیعی و خامه زده شده ی گیاهی که علاوه بر انرژی بخشی خاصیت درمانی نیز دارد گانودرما علاوه بر انرژی بخشی فوق العاده برای بهبود و پیشگیری از سرطان استفاده می شود .

انرژی جسمی و جنسی را بالا برده و برای کسانی که ناتوانی جنسی و یا ناباروری دارند بسیار مفید می باشد گانودرما برای درمان دردهای عضلانی و روماتیسمی و درمان انواع دیسک ها مورد استفاده قرار می گیرد و فرآیند بهبود را تسریع می بخشد قهوه گانودرما سوپریم هم به واسطه داشتن جنسینگ برای ورزشکاران بسیار مفید است و چربی سوزی و عضله سازی بدون بازگشت و بدون عوارض جانبی دارد سوپریم مانند کورتون عمل کرده و بافت های آسیب دیده بدن را ترمیم می کند اما هیچ کدام از عوارض جانبی کورتون را ندارد و در درازمدت می‌تواند عوارض ناشی از مصرف کورتون در بدن را از بین ببرد.

گانودرما سوپریم برای کسانی که بیماری ام اس دارند بسیار مفید است انرژی بدن او را تامین کرده و با تأثیر بر روی اعصاب آرامش و تعادل را به بیمار بازمی‌گرداند گانودرما سوپریم دوران یائسگی را به تعویق انداخته و کسانی را که در دوران یائسگی هستند عوارض آن را کاهش داده و از گرگرفتگی استرس و ناراحتی اعصاب و دردهای عضلانی کاهش داده و به خاطر داشتن کلسیم بالا پوکی استخوان را درمان و تراکم استخوان را بالا میبرد .

گانودرما سوپریم برای کسانی که مشکل آسم یا نارسایی ریوی دارند کمک به درمان آنها کرده و با مصرف روزانه این محصول بافت‌های ریه را ترمیم کرده و تمام رسوبات موجود در ریه را از بین برده و بافت را بازسازی میکند. گانودرما سوپریم به واسطه داشتن ژرمانیوم غلظت خون را تنظیم کرده و جریان خون را شدت می بخشد خون با شدت بیشتری به تمام اعضای بدن رسیده و تعادل بدن و حافظه را تقویت می کند و هوشیاری را افزایش می دهد خون با شدت بیشتری به اندام های تناسلی می‌رسد و عملکرد س** را بالا برده و تمایل به س** را بیشتر می کند.

قهوه گانودرما سوپریم آب میان بافتی مفاصل را ترمیم کرده و حرکت استخوان ها را بیشتر راحت‌تر می‌کند صدای ناشی از خشکی زانو و آرنج و مچ را از بین میبرد گانودرما سوپریم برای کسانی که بیماری پارکینسون دارند بسیار مفید می باشد و با و با تولید سلولهای مغزی و لرزش بدن را کاهش داده و با تأثیر بر روی سیستم عصبی بدن این بیماری را کنترل و بهبود می بخشد .

گانودرما سوپریم برای زیبایی پوست و پرپشت شدن مو و کاهش ریزش مو بسیار مفید است و با تأثیر بر روی فولیکول های مو و سلولهای پوست کار خونرسانی به پوست و مو را انجام می‌دهد .

گانودرما سوپریم طعم لذیذ قهوه عربیکا با خامه گیاهی همراه با گانودرما تامین ثبت آن تلخ و دلنشین به قهوه داده و برای درمان پوکی استخوان و غضروف سازی و درمان بیماری های اعصاب و درمان میگرن از آن استفاده می شود.

خانم‌هایی که عوارض قاعدگی و یائسگی دارند می توانند از این محصول استفاده کرده و عوارض آن را کاهش دهند صفر هم انرژی جسمی و جنسی را بالا برد و توان آدمها را برای انجام هایی انجام کارها بالا بردن عملکرد س** را بالا برده و ناتوانی های جنسی و ناتوانی و ناباروری را از بین می برد .

تحرک و جهت اسپرم را زیاد می کند چربی سوز چربی های دور تخمدان را از بین برده و حاملگی به صورت طبیعی صورت می‌گیرد پوکی استخوان و تحلیل غضروف و آب میان بافتی را ترمیم می کند و برای لاغری و افرادی که شکستگی های بسیار دارند بسیار مفید است . سوپریم این نوشیدنی انرژی زا بسیار محرک می باشد بدون عوارض جانبی و حتی عوارض جانبی داروها و مواد شیمیایی که قبلا وارد بدن شده است را از بدن دفع می کند و بدن را پاکسازی می نماید جریان خون را سریع تر کرده و به واسطه سرعت بیشتر خون در بدن عملکرد اعضای بدن را سریع تر می کند هوشیاری و انرژی بیشتری می دهد و حس جوانی را بهتر تجربه می کنید کافه سوپریم به واسطه داشتن آنتی هیستامین قوی تمام هیستامین های بدن را دفع کرده و حساسیت های فصلی را از بین می برد و آنتی هیستامین بسیار قوی می باشد که به صورت طبیعی هیستامین ها را دفع می کند .

تاثیرات مصرف گانودرما بر روی ورزشکاران و بدنسازان :

قهوه سوپریم گانودرما به واسطه داشتن ژرمانیوم گردش خون را سریعتر کرده و اکسیژن رسانی و چربی سوزی بیشتری انجام می دهد و متابولیسم بدن را بهتر انجام می دهد . گانودرما سوپریم عضله‌سازی در بدن را افزایش می دهد و چربی سوزی قویتری دارد و چربیها را تبدیل به عضله می کند ماهیچه های قلب را تقویت کرده و پمپاژ خون سریع تر و بهتر انجام می‌شود .

کبد ورزش کاران به واسطه استفاده از مکمل های زیاد چرب شده و حس خستگی و کسالت در ورزشکاران افزایش می‌یابد . گانودرما کبد را پاکسازی کرده و انرژی بدن را افزایش می دهد و سیستم تنفسی را تقویت کرده و تنفس سریع تر انجام می شود . با گانودرما حس شادابی و نشاط و سلامتی را به ارمغان بیاورید و همچنین گانودرما سوپریم عضله سازی و چربی سوزی بدون عوارض جانبی مکمل های شیمیایی را در بدن انجام می دهد .

 

 

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: